Veelgestelde vragen

Vind hier antwoorden op de meest gestelde vragen.

Aanbod & Prijzen

Waar kan ik informatie vinden over producten en allergenen?

Je vindt de productinformatie en allergenen informatie voor elk product op de productpagina. Heb je specifieke vragen of twijfels? Neem dan contact met ons op.

Wat is de houdbaarheid van een product?

Op elk product staat een houdbaarheidsdatum. Dit is de datum tot wanneer de fabrikant de houdbaarheid garandeert.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Levering & Bezorging

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

Zodra het pakket door de vervoerder is gescand, ontvang je de Track & Trace-link per e-mail. Aangezien wij werken met een pick-up door de vervoerder, kan het zijn dat u pas 's avonds of 's ochtends een Track & Trace e-mail ontvangt.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Op werkdagen voor 13:00 uur besteld, morgen geleverd (Maandag t/m Vrijdag). Bestellingen die op werkdagen voor 13:00 uur worden ontvangen, worden dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag geleverd. 

Op zaterdag levert PostNL ook pakketten af!

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een PostNL Afhaalpunt?

Ja, dat kan. Je kunt in de winkelwagen aangeven of u het pakket wilt ophalen bij een PostNL afhaalpunt.

Moet ik de verzendkosten betalen?

Ja, in verband met de kosten van het verzenden van een pakket rekenen wij €5,95 voor bestellingen tot €50,-, die aan huis geleverd moeten worden. Wil jij het laten versturen naar een DPD afhaalpunt, dan betaal je 4,95 euro verzendkosten. Vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten, dit geldt alleen voor Nederland.

Voor België worden er verzendkosten van 6,95 euro berekent, voor bestellingen tot 75 euro. Boven de 75 euro, worden er geen verzendkosten berekent. Wil je het laten verzenden naar een DPD afhaalpunt in België, dan betaalt u 5,95 euro verzendkosten.

Wat doet de bezorger als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij jouw buren achter te laten. Als zij niet thuis zijn, wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht

Bestelling & Betaling

Hoe werkt het bestelproces?

Selecteer de gewenste producten, klik op de knop "Bestellen", voer jou gegevens in en betaal uw bestelling in het winkelwagentje.

Hoe zijn de producten verpakt?

Alle producten worden veilig verpakt in een geschikte verzenddoos. Glazen verpakkingen worden extra stevig verpakt om de kans op breuk te minimaliseren.

Ik laat een pakje opsturen als cadeau. Komt het pakket met een factuur?

Nee, er wordt nooit een factuur bij de bestelling gevoegd. De koper ontvangt de factuur per e-mail.

Wanneer ontvang ik een factuur?

Na bestelling ontvang je een orderbevestiging en tevens de factuur. Deze ontvang jij per e-mail.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen via:

iDEAL: Veilig en gemakkelijk online betalen via uw eigen bankomgeving.

Klarna: Ontvang uw bestelling nu en betaal later (geen extra kosten).

VISA, Maestro, Mastercard, American Express, UnionPay: Betaal eenvoudig en veilig met uw creditcard of betaalpas.

PayPal: Veilig en gemakkelijk via uw eigen PayPal-account.

Heb ik garantie op de gekochte artikelen?

Ja, de wettelijke garantie geldt voor alle artikelen die je bij ons koopt. Dit betekent dat een product moet presteren wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten.

Business & Contact

Kan ik zakelijke aankopen doen via Candyspot?

Natuurlijk kun je ons een e-mail sturen met uw verzoek naar [email protected] en wij doen u een passend voorstel.

Hoe kan ik contact opnemen met Candyspot?

U kunt het beste contact met ons opnemen via [email protected] . Wij streven ernaar uw e-mail dezelfde werkdag nog te beantwoorden. 

Er kan ook altijd gebeld worden of je kan een Whatsapp sturen. 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kan je contact met ons
opnemen per mail ([email protected]). Jij krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht
een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kunt je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl)