veelgestelde vragen
Aanbod & Prijzen
Waar kan ik informatie vinden over producten en allergenen?
U vindt de productinformatie en allergeneninformatie voor elk product op de productpagina. Heeft u specifieke vragen of twijfels? Neem dan contact met ons op.
Wat is de houdbaarheid van een product?
Op elk product staat een houdbaarheidsdatum. Dit is de datum tot wanneer de fabrikant de houdbaarheid garandeert.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Levering & Bezorging
Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace-code?
Zodra het pakket door de vervoerder is gescand, ontvangt u de Track & Trace-link per e-mail. Aangezien wij werken met een pick-up door de vervoerder, kan het zijn dat u pas 's avonds of 's ochtends een Track & Trace e-mail ontvangt.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Op werkdagen voor 13:00 uur besteld, morgen geleverd (Maandag t/m Vrijdag). Bestellingen die op werkdagen voor 13:00 uur worden ontvangen, worden dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag geleverd.
Op zaterdag levert DPD ook pakketten af!
Kan ik mijn bestelling ophalen bij een DPD Afhaalpunt?
Ja, dat kan. U kunt in de winkelwagen aangeven of u het pakket wilt ophalen bij een DPD afhaalpunt.
Moet ik de verzendkosten betalen?
Ja, in verband met de kosten van het verzenden van een pakket rekenen wij €5,95 voor bestellingen tot €50,-, die aan huis geleverd moeten worden. Wilt u het laten versturen naar een DPD afhaalpunt, dan betaal je 4,95 euro verzendkosten. Vanaf €50,- betaalt u geen verzendkosten, dit geldt alleen voor Nederland.
Voor België worden er verzendkosten van 6,95 euro berekent, voor bestellingen tot 75 euro. Boven de 75 euro, worden er geen verzendkosten berekent. Wilt u het laten verzenden naar een DPD afhaalpunt in België, dan betaalt u 5,95 euro verzendkosten.
Wat doet de bezorger als ik niet thuis ben?
Als u niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij uw buren achter te laten. Als zij niet thuis zijn, wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht
Bestelling en Betaling
Hoe zijn de producten verpakt?
Alle producten worden veilig verpakt in een geschikte verzenddoos. Glazen verpakkingen worden extra stevig verpakt om de kans op breuk te minimaliseren.
Ik laat een pakje opsturen als cadeau. Komt het pakket met een factuur?
Nee, er wordt nooit een factuur bij de bestelling gevoegd. De koper ontvangt de factuur per e-mail.
Wanneer ontvang ik een factuur?
Na bestelling ontvangt u een orderbevestiging en tevens de factuur. Deze ontvangt u per e-mail.
Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen via:
IDEAL: veilig en gemakkelijk online betalen via uw eigen internet betaalomgeving.
VISA, MAESTRO of MASTERCARD (creditcard)
PAYPAL: veilig en gemakkelijk via uw eigen PayPal account
RIVERTY: +0,95 nu ontvangen en over 14 dagen betalen
BANCONTACT/MISTERCASH: veilig en gemakkelijk online betalen via uw eigen internet betaalomgeving.
Heb ik garantie op de gekochte artikelen?
Ja, de wettelijke garantie geldt voor alle artikelen die u bij ons koopt. Dit betekent dat een product moet presteren wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten.
Hoe werkt het bestelproces?
Selecteer de gewenste producten, klik op de knop "Bestellen", voer uw gegevens in en betaal uw bestelling in het winkelwagentje.
Business & Contact
Kan ik zakelijke aankopen doen via Candyspot?
Natuurlijk kunt u ons een e-mail sturen met uw verzoek naar [email protected] en wij doen u een passend voorstel.
Hoe kan ik contact opnemen met Candyspot?
U kunt het beste contact met ons opnemen via [email protected] . Wij streven ernaar uw e-mail dezelfde werkdag nog te beantwoorden.
Er kan ook altijd gebeld worden of je kan een Whatsapp sturen.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons
opnemen per mail ([email protected]). U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht
een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze
Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)